Honda Accord Forums - The DriveAccord community is where Honda Accord 2003+ owners can discuss reviews, service, parts, and share mods. banner
1 - 7 of 7 Posts

randerton

· Registered
10 Posts
Reaction score
0
Discussion starter · #1 · (Edited)
Ik heb onlangs gelezen over deze terugroepactie die van invloed lijkt te zijn op mijn 2018 Accord Hybrid. Ik ben benieuwd of iemand hier weet wanneer eigenaren van een 2018 Accord Hybrid op de hoogte worden gebracht om de pomp te vervangen? Deze aankondiging verwijst slechts vaag naar een geplande gefaseerde terugroepactie die in februari 2024 van start gaat... Update vanaf november 2024: Ik heb deze terugroepactie in november 2024 laten uitvoeren. Alles ging goed, maar wees voorbereid op een sterke brandstof-/benzinegeur in uw auto gedurende een tot twee weken daarna. Ons lokale Honda Service Center heeft een geur/geurstof aangebracht in een poging de geur te maskeren, dus hulde daarvoor, maar blijkbaar veroorzaakt het vervangen van de brandstofpomp een blijvende geur van benzine in de auto gedurende een bepaalde periode. Ter informatie...

Honda neemt contact met u op, maar niemand weet wanneer. Enkele jaren geleden was er een terugroepactie voor veiligheidsgordels van de 8e generatie. Ik kreeg het advies om een afspraak te maken met een dealer om deze te vervangen. Het was redelijk goed georganiseerd. Met 2 miljoen voertuigen kan men alleen maar hopen ...

Ik heb onlangs over deze terugroepactie gelezen, die van invloed lijkt te zijn op mijn 2018 Accord Hybrid. Ik ben benieuwd of iemand hier weet wanneer eigenaren van een 2018 Accord Hybrid op de hoogte worden gebracht om de pomp te vervangen? Deze aankondiging verwijst slechts vaag naar een geplande gefaseerde terugroepactie die in februari 2024 van start gaat...
Ik heb vandaag via HondaLink een melding gekregen voor mijn 2018 Hybrid Touring.

Vandaag de terugroepingsbericht voor de brandstofpomp per post ontvangen. Volgens de NHTSA-terugroepingsmelding (23V-858) lijkt dit van invloed te zijn op alle Honda- en Acura-voertuigen die tussen 2018 en 2020 zijn geproduceerd.
RCLRPT-23V858-1287.PDF (nhtsa.gov)
Populatie: Aantal mogelijk betrokken: 2.539.902 Geschat percentage met defect: 1%
Onderdelen zullen beschikbaar zijn in "Herfst 2024" en er zal een vervolgbericht worden verzonden wanneer de onderdelen beschikbaar zijn.

Oude thread, ik weet het, maar misschien helpt het iemand.

Dit is frustrerend voor mij. Ik heb waarschijnlijk vijf brieven per post ontvangen.....die me DRINGEND vertellen....bla bla over een terugroepactie en om de dealer ZO SNEL MOGELIJK te bellen....

Ik heb ze drie keer gebeld... het verhaal lijkt te zijn dat we de pomp niet op voorraad hebben en we laten het je weten wanneer je aan de beurt bent. Nou... dit duurt nu misschien al 1, 1 1/2 jaar (??) Ik heb er nooit echt op gelet, maar lang genoeg om aparte brieven te krijgen.

Het maakt me gek om een "Dringend"-brief per post te krijgen, om vervolgens door hen te worden afgewezen.

Ik kon eindelijk de brandstofpomp laten vervangen nadat de DMV mijn registratie niet wilde verlengen vanwege de terugroepactie. Ik heb het in dezelfde week gepland. Wees je bewust van de geur van brandstof in de cabine daarna, als de monteur die aan je auto heeft gewerkt slordig is. Het duurt even voordat de geur van brandstof verdwijnt, maar het zou uiteindelijk wel moeten gebeuren. Je moet de ramen openhouden zodat de brandstofdampen kunnen ontsnappen.

1 - 7 of 7 Posts