Ik maak me grote zorgen over het vuil worden van mijn auto, hoewel ik weet dat het onmogelijk is om te voorkomen. Heeft iemand advies? TIA
Ja, dat doen ze, net als de beschermlijsten voor de deuren. Ze dragen zeker bij aan het uiterlijk van de auto.Koop de OEM-spatborden. Ze zien er eigenlijk mooi uit op deze auto's.
Nog gemakkelijker als je het met de wielen eraf doet, zoals bij het roteren van banden...Eenvoudige installatie met een offset schroevendraaier.
Als ze lijken op de andere OEM "spatlappen" die ik heb gezien, dan zien ze er onopvallend uit, maar ze doen ook bijna niets...Koop de OEM spatlappen. Ze zien er eigenlijk mooi uit op deze auto's.
Dat dacht ik ook, totdat ik een paar kilometer met de auto had gereden. Ze zijn misschien onopvallend, maar ze werken wel heel effectief. Ik heb nog geen troep of vuil van de weg op de zijkanten van de auto gehad. Natuurlijk ben ik niet echt aan het 2-wielen in de modder. Het helpt ook dat de wielen iets meer naar binnen staan op de 17's dan op de bredere 19's.Als ze lijken op de andere OEM "modderbeschermers" die ik heb gezien, dan zien ze er onopvallend uit, maar ze doen ook zo goed als niets...
Lees ik de gegevens verkeerd? Voor/achter spoorbreedte op 17" is 63,0 inch / 63,8 inch met OEM wiel 8,9" breed vs 19" wiel dat .4" breder is met een spoorbreedte van 62,6 inch / 63,5 inch. Zou dat niet betekenen dat 19" meer naar binnen staat om beide buitenste randen van de voorwielen in hetzelfde vlak te laten liggen?Dat dacht ik ook, totdat ik een paar kilometer met de auto had gereden. Ze mogen dan onopvallend zijn, maar ze werken wel heel effectief. Ik heb nog geen vuil of vuil van de weg op de zijkanten van de auto gehad. Natuurlijk ben ik niet bepaald aan het 2-wielen in de modder. Het helpt ook dat de wielen iets meer naar binnen staan op de 17's dan op de bredere 19's.
Ik denk dat het andersom is...... het helpt dat de wielen iets meer naar binnen staan op de 17's dan de bredere 19's.
Dit is ook mijn begrip.Lees ik de gegevens verkeerd? De spoorbreedte voor/achter op 17" is 63,0 inch / 63,8 inch met OEM-wiel 8,9" breed vs. 19" wiel dat .4" breder is met een spoorbreedte van 62,6 inch / 63,5 inch.
Dus, zou dat betekenen dat de handling iets beter is met de 17's in vergelijking met (niet-sportmodellen) met 19's?Lees ik de gegevens verkeerd? De spoorbreedte voor/achter op 17" is 63,0 inch / 63,8 inch met OEM-wiel 8,9" breed versus 19"-wiel dat 0,4" breder is met een spoorbreedte van 62,6 inch / 63,5 inch. Zou dat niet betekenen dat 19" meer naar binnen zijn getrokken om beide buitenste randen van de voorwielen in hetzelfde vlak te laten liggen?
Ik denk dat de extra velg/bandbreedte zich volledig in de wielkast bevindt.Ik denk dat het andersom is...
Dit is ook mijn begrip. Als je naar de offset specificaties van de wielen kijkt, lijkt het er ook op dat de 17" ongeveer 1/4" meer offset hebben dan de 19". (Misschien zodat de 19" niet gaan trammen?
(Het is een andere reden waarom ik blij ben met de 17" - geen spacers nodig.)
Ik heb een set besteld en zou graag meer details willen over een gemakkelijkere manier om de achterkant te installeren. Is het ook echt nodig om een deel van de achterste binnenspatbord uit te snijden?? Die instructie doet me even nadenkenDe set gekocht bij College Hills Honda. De voorkant was heel gemakkelijk te installeren, de achterkant was wat meer werk. Ik heb een gemakkelijkere manier gevonden om de achterkant te installeren, na het volgen van de instructies voor één kant.
Ik ben blij dat je het vraagt, Steve, ik hoopte dat iemand het zou doen.Ik heb een set besteld en zou graag meer details willen over een gemakkelijkere manier om de achterkant te installeren. Is het ook echt nodig om een deel van de achterste binnenspatbord uit te snijden? Die instructie doet me even pauzeren![]()
Ja, de voorkanten waren zeker veel, veel gemakkelijker dan de achterkanten. Maar uw instructies waren zoveel beter dan die ik van Honda had gedownload, en de installaties zijn nu voltooid. Het moeilijkste deel voor mij was het plaatsen van die uitzettende knopclips aan de onderkant van de achterkanten. Eén kant was een fluitje van een cent, de andere kant niet zozeer. Maar ik heb ze uiteindelijk toch geplaatst. Ik heb ook de originele gebruikt in plaats van die welke bij de spatlappen werden geleverd. Nogmaals bedankt voor de nuttige tips.De voorkanten zijn een fluitje van een cent. De linker achterkant kostte me 45 minuten, de rechter achterkant kostte me 15 minuten.😄
Goed om te horen.Ja, de voorkanten waren zeker veel, veel gemakkelijker dan de achterkanten. Maar uw instructies waren zoveel beter dan die ik van Honda had gedownload, en de installaties zijn nu voltooid. Het moeilijkste deel voor mij was het plaatsen van die uitzettende knopclips aan de onderkant van de achterkant. Eén kant was een fluitje van een cent, de andere kant niet zozeer. Maar ik heb ze uiteindelijk wel geplaatst. Ik heb ook de originele gebruikt in plaats van die welke bij de spatlappen werden geleverd. Nogmaals bedankt voor de nuttige tips.