Honda Accord Forums - The DriveAccord community is where Honda Accord 2003+ owners can discuss reviews, service, parts, and share mods. banner
1 - 8 of 8 Posts

browndogg

· Registered
27 Posts
Reaction score
18
Discussion starter · #1 ·
Het gebeurt de laatste tijd vaker. Ik heb verse batterijen in de fob. Ik zie dat er een TSB 13-101 is om de subrelaisbox onder het dashboard te vervangen. Lost dat het probleem op en moet de dealer het doen, de fobs opnieuw programmeren, etc.? Ziet er een beetje prijzig uit.

Het gebeurt de laatste tijd vaker. Ik heb verse batterijen in de fob. Ik zie dat er een TSB 13-101 is om de subrelaisbox onder het dashboard te vervangen. Lost dat het probleem op en moet de dealer het doen, de fobs opnieuw programmeren, etc.? Ziet er een beetje prijzig uit.
Heb je de kindveilige coating (afgeveegd met alcohol) op de nieuwe batterijen verwijderd?

HĂ©! Dus is het het Orange Key Light dat op het Dashboard verschijnt??
Op mijn 2013 is het een klein geel lampje in de linkerbovenhoek.
Dat is iets dat gebeurt als het Sub Relay opspeelt, maar eerlijk gezegd heeft het op geen enkele manier invloed op de rijvaardigheid. Het is echter wel irritant. Je kunt dus een nieuwe kopen of naar je lokale sloopbedrijven gaan en een gebruikte halen en hopen dat het werkt. Als je weet hoe je moet solderen, kun je het subrelais eruit halen, het inspecteren en kijken waar er kleine scheurtjes in de soldeerverbindingen zitten met zoveel hitte. Het zet altijd uit en trekt zich terug en na verloop van tijd. De soldeerverbindingen worden gewoon los. Voor zover ik weet, ben ik geen techneut of monteur.

HĂ©! Dus is het het Orange Key Light dat op het dashboard verschijnt??
Op mijn 2013 is het een klein geel lampje in de linkerbovenhoek.

Image
Image

De 4 zekeringen die je ziet, zijn daarop gesoldeerd, dus je kunt ze niet zomaar verwisselen. Niet te zien op de foto's, maar er zijn een paar verbindingen die een zwarte, knapperige kleur hebben gekregen. Maar nogmaals, het heeft op geen enkele manier invloed op de rijvaardigheid van de auto. Maar nogmaals. Ik weet dat het lampje irritant is. Lol.

1 - 8 of 8 Posts