Honda Accord Forums - The DriveAccord community is where Honda Accord 2003+ owners can discuss reviews, service, parts, and share mods. banner
2,701 - 2,719 of 18,026 Posts
Mijn auto is voor een schatting naar State Farm gebracht. Ik denk dat de vader van het meisje dat is doorgereden verzekerd was, dus namen ze de volledige verantwoordelijkheid.

Ik heb een afspraak staan voor maandag met mijn favoriete garage. :D

Het is mogelijk dat je bent begonnen met een eBay mistlampkit die anders bedraad was en mogelijk terug moet gaan en moet testen welke draden wat doen
^^ Dit.

Mijn tutorial is gebaseerd op de Spec-D aftermarket harness. Ik heb van andere leden gehoord dat de "eBay" harness iets anders is bedraad, maar met hetzelfde concept. Je moet eerst uitzoeken welke draden op je harness overeenkomen met mijn Spec-D harness en dan verder gaan (de tutorial volgen).

Ik woon blijkbaar in 6-6 sedan central, tot nu toe heb ik er 2 grijze gezien, 1 in zwart, 1 in saffierblauw (de enige saffierblauwe behalve de mijne die ik ooit heb gezien), en vandaag eentje in zilver gespot.

Ik woon in een klein universiteitsstadje in het zuidwesten van Virginia.

Ik woon blijkbaar in het 6-6 sedan centrum, tot nu toe heb ik 2 grijze gezien, 1 in het zwart, 1 in saffierblauw (de enige saffierblauwe anders dan de mijne die ik ooit heb gezien), en vandaag een zilveren gespot.

Ik woon in een klein universiteitsstadje in het zuidwesten van Virginia
Cool, organiseer nu een bijeenkomst en maak foto's!

Ik woon blijkbaar in 6-6 sedan centraal, tot nu toe heb ik 2 grijze gezien, 1 in zwart, 1 in saffierblauw (de enige saffierblauwe anders dan de mijne die ik ooit heb gezien), en vandaag een in zilver gespot.

Ik woon in een klein universiteitsstadje in het zuidwesten van Virginia
Bedoel je een klein stadje met een gigantische universiteit erin, eromheen, het opslokkend?

Lynchburg?
Ik weet dat hij in Blacksburg zit. Mijn vrouw ging naar Lynchburg College... Ik heb menig weekend daar doorgebracht met wandelen op Sharp Top Mountain, een bezoek aan de Natural Bridge, de uitstekende wegen die de Blue Ridge Parkway vormen, en niet te vergeten de nette stad op de heuvel die Lynchburg is.

Cool, now get a meet together and take pics!
Cool, organiseer nu een bijeenkomst en maak foto's![/quote]Te oordelen naar de conditie van de meesten van hen, zijn het geen autoliefhebbers, misschien moet ik mijn auto naast hen parkeren als ik ze zie en de foto's plaatsen
Bedoel je een kleine stad met een gigantische universiteit erin, eromheen, die het opslokt? Ik weet dat hij in Blacksburg zit. Mijn vrouw ging naar Lynchburg College...Ik heb menig weekend daar doorgebracht met wandelen op Sharp Top Mountain, een bezoek aan de Natural Bridge, de uitstekende wegen die de Blue Ridge Parkway vormen, en niet te vergeten de nette stad op de heuvel die Lynchburg is.
misschien een beetje dat, moet nog steeds mijn 6-6 op de Blue Ridge nemen, heb die rit een keer in mijn Civic gedaan, veel plezier

Mike! Mijn nichtje gaat naar Sweet Briar College (net buiten Monroe, VA) in de buurt van Lynchburg. Ik reed vroeger met mijn motorfietsen over de Blue Ridge, elke kans die ik kreeg - wat vaak was. In de winter nam ik de Civic.

Ik ben dit najaar in de betrouwbare Accord daar (Road Trip!) om mijn nichtje hallo te zeggen.

Ik kocht mijn houtkachel deze lente van England Stove Company, dat in Monroe zit - maar het lijkt erop dat alle werknemers in Lynchburg wonen. Ik ben ook in Natural Bridge geweest en heb zelfs gebungeejumpt van de New River Gorge-brug in W.VA. Prachtig landschap daar.

Mens, dat mis ik.

Mike! Mijn nichtje gaat naar Sweet Briar College (net buiten Monroe, VA) in de buurt van Lynchburg. Ik reed vroeger met mijn motorfietsen over de Blue Ridge, zo vaak als ik kon - wat vaak was. In de winter nam ik de Civic.

Ik ga dit najaar met de trouwe Accord daarheen (Road Trip!) om mijn nichtje hallo te zeggen.

Ik heb mijn houtkachel deze lente gekocht bij England Stove Company, dat in Monroe zit - maar het lijkt erop dat alle werknemers in Lynchburg wonen. Ik ben ook in Natural Bridge geweest en heb zelfs gebungeejumped van de New River Gorge brug in W.VA. Prachtig landschap daar.

Mam, dat mis ik.
Rick, je bent echt de man! Mijn vrouw is een athletic trainer en ze werkte een jaar bij Sweet Briar terwijl ze haar diploma haalde, en werkte ook een jaar bij EC Glass High School. Ze nam me mee naar Sweet Briar, wat een prachtige campus. Laat me weten als je suggesties voor eten wilt, we hebben een paar lokale plekken voor bijna elk genre.

Over de Accord gesproken, ik heb wat carbon fiber kentekenplaathouders gekocht om mijn geoxideerde ravens frame te vervangen. Hopelijk zien ze er mooi uit.

En de Impala kreeg een backfire op cilinder #1, bougies vervangen, kabels vervangen, rotor vervangen, kap en rotor button. Nog steeds backfiring. Morgen de kleppendeksels eraf halen om te zien of ik de inlaatklep kwijt ben.

Hé, gebruik je een brandstofadditief in de Impala? Ik herinner me dat sommige van de motoronderdelen van vóór 1974 loodhoudende benzine nodig hadden?

Nee Mike, JIJ bent de man. Omgaan met familie, werk, een trouwe Accord en wat oud Amerikaans ijzer.

Ik neem contact met je op als ik weet dat ik die kant op ga.

(Niet lachen, maar ik stop altijd bij een Waffle House - ik ben dol op die plek. Serveersters noemen me "hon" en ik smelt gewoon.)

Hé, gebruik je een brandstoftoevoeging in de Impala? Ik herinner me dat sommige van de motoronderdelen van vóór 1974 loodhoudende benzine nodig hadden?
Haha, bedankt Rick. Ik zal die post elke keer uitprinten als mijn baas me zaken geeft.

Waffle House is een klassieker, we doen meestal Cracker Barrel in plaats daarvan. Een serveerster daar gaf me de bijnaam "Gravy Man", die mijn vrienden van de universiteit jaren nadat we afstudeerden zijn blijven gebruiken.

Geen brandstoftoevoeging erin, er zit nu een 267 uit 1981 in (slechtste motor ooit, 4.4L, 120 PK toen nieuw). Ik heb een 283 die er waarschijnlijk de komende weken in komt met de "double hump" koppen, ik zal de specificaties moeten opzoeken, maar ik geloof dat het een motor uit het midden van de jaren 60 was die ongeveer 200 pk produceerde voordat hij de double hump koppen, nokkenas en Edlebrock Torker 2 inlaatspruitstuk kreeg. Misschien 225 of zo nu? Geen krachtpatser maar genoeg om me te krijgen totdat de 348 "W" motor big block klaar is om erin te vallen, ik mik op een zeer bestuurbaar en betrouwbaar 300-325 pk uit die motor, het was oorspronkelijk een 250 pk motor. Ik zal de toevoeging voor de oudere motoren moeten onderzoeken.

Ik weet dat ik op mijn 911 problemen heb met de hitte van de luchtgekoelde motor die de ethanol in de benzineleidingen doet verdampen, omdat de terugslagklep in de brandstofpomp de druk niet lang genoeg vasthoudt om dit te voorkomen.

Vroeger moest ik ook flessen "vloeibaar lood" toevoegen, maar ik heb de oude klepgeleiders uit de jaren 70 vervangen door exemplaren van harder metaal, dus afgezien van het ethanolprobleem kan de auto zonder problemen of extra producten gewone benzine uit de pomp verdragen.

Het heeft me waarschijnlijk 2x zo lang gekost als een capabele garage, maar gisteren is mijn actuator van de passagiersdeur vervangen. Niet meer handmatig de vergrendeling naar beneden duwen :)

Remblokken en rotoren

Ik heb mijn oude remblokken en rotoren (vorig weekend) vervangen door het merk Prime Choice en de remklauwen zwart geschilderd.
Het kostte mij (een onervaren monteur) ongeveer 5 uur met hulp van dit forum en Eli de autoguy.

Attachments

Ik gebruik een draadloos Apple Magic trackpad, dat zilver van kleur is, om mijn iPad mini te bedienen, zodat ik niet naar voren hoef te leunen om iets op mijn scherm te veranderen. Ik laat het in mijn bekerhouder liggen, maar de zilveren kleur tegen de bruine houten afwerking stoorde me enorm, dus besloot ik het trackpad te wrappen met wat 3D carbon fiber vinyl om te matchen met de zwarte bekerhouder. Het pakte geweldig uit, dus besloot ik ook mijn lelijke houten afwerking te wrappen, zodat alles bij elkaar paste. Ik moet toegeven dat de zwarte carbon fiber het uiterlijk van mijn "beige" interieur echt heeft verbeterd. Vroeger haatte ik mijn versnellingspook en wilde ik een '07 swap doen met een handmatige OEM lederen hoes, maar het geperforeerde "leer" op mijn versnellingspook en handrem ziet er echt geweldig uit met het 3D carbon fiber patroon.

Attachments

Ziet er goed uit JTL.

Heb mijn TL-S naafdoppen en carbon fiber kentekenplaathouders binnen. De naafdoppen hebben eigenlijk een voorgevormde verdieping waar het Acura-logo zit, geen sticker, dus ik zit weer eens vast aan het Acura-logo op mijn wielen.

2,701 - 2,719 of 18,026 Posts