Honda Accord Forums - The DriveAccord community is where Honda Accord 2003+ owners can discuss reviews, service, parts, and share mods. banner
2,721 - 2,740 of 18,026 Posts
... dus ik besloot het touchpad te wikkelen met wat 3D carbon fiber vinyl om te passen bij de zwarte bekerhouder. Het is geweldig geworden, dus ik besloot ook mijn lelijke houten bekleding te wikkelen, zodat het allemaal bij elkaar paste...
:thmsup:

Goed gedaan James - ziet er erg netjes uit !!

een dunne laag bondo om het op te vullen?
Jullie op dit forum houden ervan om carrosseriewerk te doen... Het probleem is om de kleur te laten passen. Mijn onderzoek leidde me tot de overtuiging dat er geen perfecte kleurovereenkomst is voor het gunmetal, dus ik wil ze niet bedekken. Het stoort me niet zo veel, ik ben graag een poser.

Jullie op dit forum houden ervan om carrosserie te doen... Het probleem is om de kleur te laten passen. Mijn onderzoek leidde me tot de overtuiging dat er geen perfecte kleurovereenkomst is voor het pistoolmetaal, dus ik wil ze niet bedekken. Het stoort me niet zo veel, ik ben graag een poseur.
ah, ik besefte niet dat het een kleurafstemmingsprobleem was dat je dwarszat

ah, ik besefte niet dat het een kleurafstemmingsprobleem was dat je dwarszat
Ja, ik wil dat het perfect is, anders word ik gek. Ik heb foto's gezien van de TL-S-wielen met de HFP Bronze-doppen en het kwam IMO helemaal niet in de buurt. De dichtstbijzijnde die ik heb gezien waren HFP Silverstar-doppen en ik kon geen foto's vinden van mensen die een van de grijze Honda-middendoppen gebruikten, zoals de Sport- of Si-wielen hebben, en wilde het risico niet nemen. Mijn vrouw gaf me één kans.

Gesproken met mijn autoschadehersteller en een prijs afgesproken voor het spuiten van de 7.5 voorbumper. Beide roosters komen maandag binnen en de inspire mistlampen begin september. Van plan om ze in de eerste week van september te installeren.

Ja, het moet perfect zijn, anders word ik gek. Ik heb foto's gezien van de TL-S-wielen met de HFP Bronze-doppen en het kwam er naar mijn mening helemaal niet in de buurt. De dichtstbijzijnde die ik heb gezien waren HFP Silverstar-doppen en ik kon geen foto's vinden van mensen die een van de grijze Honda-middendoppen gebruikten, zoals de Sport- of Si-wielen hebben, en ik wilde het risico niet nemen. Mijn vrouw gaf me één kans.
Vergeet het nooit, Mike, een gelukkige vrouw = een gelukkig leven, broeder ...

nieuwe bougies =D, de oude zagen er niet al te slecht uit (volgens de NGK-tabel). niets bijzonders. vervangen bij 75k =]

Nee Mike, JIJ bent de man. Omgaan met familie, werk, een trouwe Accord en wat oud Amerikaans ijzer.

Ik neem contact met je op als ik weet dat ik die kant op ga.

(Niet lachen, maar ik stop altijd bij een Waffle House - ik ben dol op die plek. Serveersters noemen me "hon" en ik smelt gewoon.)

Hé, gebruik je een brandstoftoevoeging in de Impala? Ik herinner me dat sommige van de motoronderdelen van vóór 1974 loodhoudende benzine nodig hadden?
Nou, het probleem gevonden. Gebroken stoterstang. Nog nooit eerder gezien, maar dit is een vermoeide, getormenteerde oude motor. Een collega heeft wat reserve gebruikte, als ze de juiste lengte hebben, zou het me door de rest van het cruiseseizoen moeten helpen totdat ik de 283 kan inbouwen.

Ik weet dat ik op mijn 911 problemen heb met de hitte van de luchtgekoelde motor die de ethanol in de benzineleidingen doet koken, omdat de terugslagklep in de brandstofpomp de druk niet lang genoeg vasthoudt om te voorkomen dat dit gebeurt.

Vroeger moest ik ook flessen "vloeibaar lood" toevoegen, maar heb de oude klepzittingen uit de jaren 70 vervangen door exemplaren van harder metaal, dus afgezien van het ethanolprobleem kan de auto gewone pompbenzine gebruiken zonder problemen of extra producten
Ik zal daar wat onderzoek naar moeten doen... Heb er nog niet veel over gehoord, maar je weet maar nooit. Bedankt voor de info.

Vergeet Mike nooit, gelukkige vrouw = gelukkig leven broeder ...
Hier bij DA draait het niet alleen om het rijden in een Accord, maar om het rijden in een Accord in overeenstemming met de vrouw.
Ik gebruik een draadloos Apple Magic trackpad, dat zilver van kleur is, om mijn iPad mini te bedienen, zodat ik niet naar voren hoef te leunen om iets op mijn scherm te veranderen. Ik laat het in mijn bekerhouder liggen, maar de zilveren kleur tegen de bruine houten afwerking stoorde me echt, dus besloot ik het trackpad te wikkelen met wat 3D carbonvezel vinyl om te passen bij de zwarte bekerhouder. Het pakte geweldig uit, dus besloot ik ook mijn lelijke houten afwerking te wikkelen zodat alles bij elkaar paste. Ik moet toegeven dat de zwarte carbonvezel het uiterlijk van mijn "beige" interieur echt heeft verbeterd. Ik had een hekel aan mijn versnellingspook en wilde een '07-wissel met een handmatige OEM lederen hoes doen, maar het geperforeerde "leer" op mijn versnellingspook en handrem ziet er echt geweldig uit met het 3D carbonvezelpatroon.
Ook JTL, je foto heeft me een stuk dichter bij het doen van die bovenste dashboardpaneelmod gebracht... Ik vind het steeds leuker als ik het zie. Ik heb ook het idee overwogen om mijn interieurbekleding met de CF-wrap te wikkelen; mijn huidige interieurbekleding heeft wat krassen en wat niet, die er enorm van zouden kunnen profiteren om bedekt te worden. Bovendien ligt de CF-wrap sowieso niet ver af van de huidige "CF"-afwerking die mijn zwarte interieur heeft.

Vandaag heb ik eindelijk besloten om de DIY Mesh Grille op mijn '03 V6 te doen. Ik kan niet beslissen of ik ook het bovenste deel moet doen, of niet.. Wat denken jullie? Het was een zeer eenvoudige en subtiele aanpassing. Volgend weekend gaan de 18x8 Machined Black Kyowa Racing velgen erop. Moet eerst banden vinden haha. Ik zal ook foto's daarvan plaatsen.

Attachments

Vandaag de 20 mm H&R Trak+ spacers aan de voorkant geĂŻnstalleerd. Ze werden in slechts 1 dag verzonden en arriveerden - ik was behoorlijk onder de indruk. Hoe dan ook, de uitkomst was precies zoals ik had verwacht. De nieuwe +35 mm offset verbetert de look van de HFP-wielen echt (wat ze vanaf het begin hadden moeten zijn) :thmsup:

Die zien er mooi uit! In je bericht staat dat je ze alleen vooraan hebt geĂŻnstalleerd, maar de achterkant ziet er ook af uit... Ik heb een paar dagen geleden 25 mm Ichiba-spacers besteld, ik hoop dat ze voor dit weekend binnenkomen :) DA, heb je enig verschil in rijgevoel gemerkt? Trillingen of iets in de bochten, iets in die richting? Ik ben gewoon benieuwd. Ziet er weer geweldig uit!

Die zien er mooi uit! In je bericht staat dat je ze alleen vooraan hebt geĂŻnstalleerd, maar de achterkant ziet er ook afgewerkt uit... Ik heb een paar dagen geleden 25 mm Ichiba-spacers besteld, ik hoop dat ze voor dit weekend binnenkomen :) DA, heb je enig verschil in rijgevoel gemerkt? Trillingen of iets in de bochten, iets in die richting? Ik ben gewoon benieuwd. Ziet er weer geweldig uit!
lol ga terug naar een pagina, mijn vriend...de achterkant is ook klaar ;) Ik had vroeger twee paar (20 mm & 25 mm) toen ik mijn OEM 17's had, maar besloot de 25 mm te verkopen nadat ik voor de 19x8.5 +35 (RR) Hyundai Gen coupe track wielen ging. Nadat ik ze had verkocht en de 19x8 +55 HFP-wielen had gekocht, maakte de zeer hoge offset (Honda staat erom bekend) me gek. Dus besloot ik de 20 mm achteraan te gooien om te zien hoe ze eruit zouden zien. Toen wist ik dat ik nog een paar voor de voorkant moest bestellen, omdat de lagere offset het uiterlijk van de HFP's volledig verbetert:thmsup:

De H&R TRAK+ zijn 64,1 mm 5x114,3 naafgerichte spacers gemaakt in Duitsland. Ik heb eerder H&R-producten gebruikt toen ik mijn Audi had en wist dat ik hun kwaliteit kon vertrouwen. Ik weet zeker dat anderen zich kunnen uitspreken over het merk Ichiba, maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee. Maar nee, ik heb absoluut geen schokken, trillingen, geluiden, enz. vanwege hun naafgerichte ontwerp en topkwaliteit

lol ga terug een pagina, mijn vriend...de achterkant is ook klaar ;) Ik had vroeger twee paar (20mm & 25mm) toen ik mijn OEM 17's had, maar besloot de 25mm te verkopen nadat ik voor de 19x8.5 +35 (RR) Hyundai Gen coupe track wielen ging. Nadat ik ze had verkocht en de 19x8 +55 HFP wielen had gekocht, maakte de zeer hoge offset (Honda staat erom bekend) me gek. Dus besloot ik de 20mm op de achterkant te gooien om te zien hoe ze eruit zouden zien. Toen wist ik dat ik nog een paar voor de voorkant moest bestellen, omdat de lagere offset het uiterlijk van de HFP's volledig verbetert:thmsup:

De H&R TRAK+ zijn 64,1 mm 5x114,3 naafcentrische spacers gemaakt in Duitsland. Ik heb eerder H&R-producten gebruikt toen ik mijn Audi had en wist dat ik hun kwaliteit kon vertrouwen. Ik weet zeker dat anderen zich kunnen uitspreken over het merk Ichiba, maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee. Maar nee, ik heb absoluut geen schudden, trillingen, geluiden, enz. door hun naafcentrische ontwerp en topkwaliteit
Ja, sorry man! Zag net de spacers en was enthousiast om te reageren; heb niet een pagina teruggekeken. Nou ja, hoe dan ook, het ziet er goed uit.. De offset stoort me ook zeker.. Kan niet wachten om de Ichibas te krijgen; zal ook foto's plaatsen. Ik heb er goede dingen over gehoord en een beetje onderzoek gedaan voordat ik ze kocht, en ze leken eigenlijk best aardig. De H&R's staan er echter zonder twijfel om bekend de beste te zijn. Die HFP-wielen zien er echt strak uit. Mooi! :thmsup:

Ik ging CF-papier kopen nadat ik de foto van JTL had gezien en vond een kleine roestvlek op mijn dak, vlak naast de voorruit. Het lijkt erop dat ze bij het vervangen wat verf hebben weggekrabd en het is gewoon gaan roesten. Ga dat zaterdag laten repareren. Ik ben paranoĂŻde over roest, het neemt gewoon over. Ga het dak in glanzend zwart vinyl wikkelen als ik de 7.5 swap doe.

Wow, goed gedaan JTL! Nog close-up foto's voor ons gebruinde jongens?
Ik heb ook het idee om mijn interieurbekleding met de CF-wrap te wikkelen; mijn huidige interieurbekleding heeft wat krassen en wat niet, wat er enorm van zou kunnen profiteren om bedekt te worden. Bovendien ligt de CF-wrap sowieso niet ver af van de huidige "CF"-bekleding die mijn zwarte interieur heeft.
Doe het! :yes: Als je het niet leuk vindt, trek het er dan af. Een 12" X 60" kost maar $19 op eBay.

Attachments

Die wrap is erg schoon, goed gedaan!

Net een bestelling geplaatst bij Bernardi voor nieuwe voorspatbordvoeringen - ik ben een paar van de ringbouten kwijtgeraakt (verloren?) toen ik de TL retro afmaakte en het donker werd buiten en beide voeringen werden opgegeten door mijn banden. Dus ik rijd al maanden rond met vastgebonden voeringen met grote gaten erin LOL (kun je zeggen...balla? :rolleyes:) Dus, ik ga ze eindelijk vervangen!

2,721 - 2,740 of 18,026 Posts